сряда, 22 август 2012 г.

ДОРОТЕЯ ДОБРЕВА ИЗБРА GALINEL

ВИЗИТКА: Живея във Варна. Завършила съм мениджмънт в ИУ Варна. Работя като компютърен оператор в американска фирма. Денят ми минава пред компютъра в компанията на чудесен колектив. Работата ни е динамична, стоенето на едно място не ми е присъщо. Много обичам да пътувам. Най – често ми се отдава възможност да посещавам Истанбул. Обичам да се срещам с хора от целия свят, да опознавам чужди култури и кухня. Страст ми е Изтока! От танците, музиката, филмите през кухнята, езика и чак до стила на обличане  Говоря английски и турски. Занимавала съм се с ориенталски и индийски танци. Обичам йогата. Начинаещ последовател съм на аюрведа. Занимавам се и с ароматерапия като хоби. Мечтая да посетя Индия и някои арабски страни. Чувствам се благословена с любимите си хора. 
СЪБУЖДАМ СЕ С: алармата на телефона.   След неромантичното събуждане, следва здравословна закуска и отмятане на задачки на фона на любимата музика.
СТИЛЪТ: – Аз вярвам, че човек трябва да подчертава своята индивидуалност и да се гордее с нея. Не съм сляп последовател на модата. Отдавна съм намерила себе си и гардеробът ми е в синхорн с моята личност.   Въздържам се от екстравагантност. В нашия офис, за огромна радост, не се налага да носим строго облекло, така че можем да си развихряме въображението с различни модели. Обичам етно стила! И явно умея да го подчертавам, защото приятелките ми с един поглед разбират кое би ми харесало по магазините. Орнаменти, цветове, шевици, пискюли – това са моите предпочитания, разбира се, когато са умерени и с вкус.   Ценя естесвените материи.
АКСЕСОАРИТЕ: Шаловете са ми слабост. Просто не мога да се спра даувеличавамколекцията. Също много обичам гривните и етно обеците. Купувам всеки аксесоар ако видя моят любим символ “ Ръката на Фатима „. Но не защото вярвам, че ме пази от уруки, а по – скоро защото е женски символ. Носи се предимно от жени и го свързвам с огромната сила скрита в нежната женска длан…
КАК НИ ОТКРИХТЕ, ЗАЩО GALINEL И КАК СЕ ВПИСВАМЕ В ГАРДЕРОБА ВИ: Открих Галинел в интернет. Изненадах се много приятно като видях, че прекрасните етно туники се шият в България и са дело на наши дизайнери. Отново ви поздравявам за страхотните колекции! Често разглеждам сайта в търсене на муза. Определено повечето неща са точно в моя стил. Оригинални са и същевременно достатъчно изчистени, за да мога да ги съчетавам без проблем с всичко. Бих изкупила половината дрехи и аксесоари ако имах възможност. С тях се чувствам като аристократка.
ПАЗАРУВАНЕТО ONLINE?! Наистина, малко се притеснявах от първата си покупка онлайн от сайта. До тази година нямаше магазин във Варна. Притеснявах се дали ще уцеля размера, как ще е дължината и т.н. От сайта на Галинел за първи път закупих дреха през интернет. Просто страшно много ми хареса и рискувах. Пасна ми идеално! И все пак, предпочитам да закупувам дрехите след проба. Само да имам път към Пловдив не бих подминала вашия магазин. Дано и магазините в другите градове да са със същия богат избор и невероятен интериор. Най – лесно бих се решила на покупка на аксесоари онлайн.
КОЯ Е ПОСЛЕДНАТА ТИ МИСЪЛ ПРЕДИ ДА ЗАСПИШ: “ Благодаря Ти, и моля те, пази любимите ми хора!

2 коментара:

  1. Блога ви е страхотен и съм много щастлива че ни пишете, дано и за в бъдеще да го правите.Имам няколко приятели които също са от Варна, дори може да се познавате, все пак светът е малък. Хубаво е че има толкова много орнаменти, цветове,както и шевици, , но все пак всичко е съобразено с конкретният човек, пък и ако на един не му хареса то на друг може направо да се влюби от пръв поглед като види всичко това нали така!?Хареса ми и любимата мисъл, нека наистина да пази всички които обичаме.

    ОтговорИзтриване
  2. :) Благодаря за хубавия коментар!

    ОтговорИзтриване